דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולים אסתטיים להצערת הפנים 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2282 פעמים ]

הפנים הם מהאזורים שמושפעים יותר מכל מנזקי הזמן. אם זה בגלל העובדה שהם החשופים ביותר בגופנו או בשל מבנה העור, השפעות הזקנה ניכרות בהם בצורה המשמעותית ביותר. כיום ישנם טיפולים רבים שבאים למנוע זאת, אם זו מתיחת פנים, בוטוקס, ניתוח עפעפיים ועוד רבים מסוג זה.

מה גורם לנו לצאת למאבק עיקש נגד הזמן?

כולנו היינו רוצים להיראות צעירים לנצח. נשים וגברים, מבוגרים ומבוגרים יותר, לכולנו משאלה אחת והיא פנים יפות וחלקות כמו בגיל 20. אבל מה לעשות, עם הזמן עור הפנים מאבד מהמראה שלו ומתחיל להיות מלא בקמטים. וקמטים כידוע, לא בדיוק מוספים למראה הצעיר. אחת הדרכים להילחם בתופעה היא ניתוח למתיחת פנים.

העור רפוי. מה שכי מתאים לו הוא מתיחת פנים

הרי זו, בגדול, הסיבה להיווצרות קמטים: העור הופך להיות רפוי ומאבד מהחלקות שלו. כשיש ברשותכם חבל רפוי, מה אתם עושים? מותחים אותו. כך גם בניתוח מתיחת פנים. זוהי פעולה שפשוט מותחת את העור ומעלימה את הקמטים.

מה מתבצע במהלך מתיחת פנים?

ראשית, זהו ניתוח שנעשה בדרך כלל בהרדמה כללית ונמשך כשעתיים. הטיפול כולל מתיחה של העור וסילוק עודפים אך גם מתחיה של שרירי הפנים, טיפול באזור הצוואר ומילוי קמטים עמוקים בחומרי מילוי שונים. כל זה בא מתוך כוונה ליצור מראה טבעי כולל ולא להתרכז רק בפנים עצמם.

וזה ההבדל הגדול מניתוחי מתיחת פנים מהעבר

אחד הדברים שאנשים לא מצליחים עדיין להתגבר עליו הוא החשש ממראה לא טבעי לאחר מתיחת פנים. חשוב להבין: העניין הזה, אם התרחש, שייך לעבר. כיום אין ניתוחים שמסתיימים בפרצוף עם מראה נדהם או מופתע. ניתוחים כאלו נעשים בראש ובראשונה מתוך מחשבה להחזיר את הפנים למראה הטבעי מהעבר.

המטרה במתיחת פנים: להחזיר עטרה ליושנה

אל תטעו לחשוב שמדובר בטיפול שייתן לכם מראה צעיר לנצח. המטרה כאן היא להחזיר את מראה הפנים למצב בו היה לפני עשר או 15 שנים, אך אין אפשרות להשיג מראה נצחי. יש לתחזק את הפנים גם לאחר הניתוח ולהסתייע בטיפולים נוספים כמו ניתוח אפעפיים, הצמדת אוזניים או הזרקת בוטוקס כדי לשמור על המראה הצעיר לכמה שיותר זמן.

למי מיועדים ניתוחי מתיחת פנים?

ניתוחים כאלו מיועדים למי שעור פניו רפוי ובעל מראה עייף, אך לא מלא בקמטים עמוקים. כדאי לגשת ולבצע מתיחת פנים כמה שיותר מוקדם, כשהמצב עדיין הפיך. בדרך כלל גיל המטופלים נע בין 40 ל-70, אבל טווח הגילאים אינו מוחלט וגם מבוגרים יותר יכולים לעבור טיפול מסוג זה.

הכנה ותכנון לקראת ניתוח מתיחת פנים

אדם המבקש לעבור ניתוח מסוג זה, יגיע ראשית לפגישת ייעוץ עם הרופא המנתח. כמו בניתוחים פלסטיים ואחרים מהתחום, על הרופא לראות את המטופל ולהבין בדיוק מהן הבעיות בהן יש לטפל. לאחר שיבין בדיוק במה מדובר, יוכל המנתח לעבור לשלב התכנון.

יחד יחליטו הרופא והמטופל על הטיפול המתאים, שלבי הניתוח והטיפולים הנלווים שאולי יש לבצע במקביל או לאחר הניתוח, כמו אלו שהזכרנו קודם לכן: בוטוקס, הצמדת אוזניים או ניתוח עפעפיים. בכל מקרה, ניתוח מתיחת פנים נחשב היום לנפוץ ובטוח. אם אתם אנשים בריאים שלא סובלים מבעיות רפואיות, לא תצטרכו לחשוש.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב